avatar Ten blog rowerowy prowadzi magicola z miasteczka ŻYWIEC. Mam przejechane 17100.52 kilometrów w tym 123.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Nie mam rowerów...

Wykres roczny blog rowerowy magicola.bikestats.pl

Na dzisiejszy dzień były

Wtorek, 25 września 2007 · dodano: 25.09.2007 | Komentarze 4

Na dzisiejszy dzień były ambitne plany, ale jakieś dolegliwości żołądkowe uniemożliwiły dalszą wycieczkę... Nie mogłam sie jednak oprzeć, by cokolwiek pokręcić na rowerku.... :)
Świnna - Pewel M. - Jeleśnia - Przyborów - Koszarawa Cicha - Przyborów - Jeleśnia - Pewel M. - Świnna - Żywiec

piotr77k7@yahoo.com | 20:21 poniedziałek, 5 listopada 2007 | linkuj sorry to bylo 24 09
piotr77k7@yahoo.com | 20:17 poniedziałek, 5 listopada 2007 | linkuj siedze w Dublinie czytam o Przyborowie wysz Google przyborow i spotykam taka mila dziewczyne 30 09 tez bylem na rowerze i moze sie minelismy ale co wazne nasz oczy widzialy te same okolice.Sledzilem Twoje trasy znam doskonale te miejsca w ktorych bylas kazde z nas zostawilo tam czastke siebie .Gdy czytalem o Twoich jazdach w jednej chwili przez moj umysl przebiegly obrazy tych miejsc otwarlas takie zamkniete drzwi w moim umysle a moze duszy i DZIEKUJE Ci za to.... Piotr z Przyborowa teraz w dalekiej Irlandii Pa
nicram
| 19:58 niedziela, 30 września 2007 | linkuj oops... niedopatrzenie... ale głupio... :|
| 19:57 niedziela, 30 września 2007 | linkuj ciekawe czy gdzieś nie minęliśmy się... hm... :) Pozdrówka :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa naspo