avatar Ten blog rowerowy prowadzi magicola z miasteczka ŻYWIEC. Mam przejechane 17100.52 kilometrów w tym 123.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Nie mam rowerów...

Wykres roczny blog rowerowy magicola.bikestats.pl

Po raz pierwszy byłam na

Niedziela, 20 maja 2007 · dodano: 20.05.2007 | Komentarze 11

Po raz pierwszy byłam na Hali Boraczej, ale już wiem, że wrócę tam niedługo...podjazd do łatwych nie należy, ale droga w sumie super i oczywiście te widoki! Dziś na górze zrobiło się nagle pochmurnie i lepiej było szybko wracać, bo burza w górach to nic przyjemnego... Wyjazd bardzo udany, ale niepotrzebnie skrócony...
Trzebinia - Juszczyna - Bystra - Cięcina Dolna - W. Górka (wzdłuż Soły) - Żabnica Skałka - Hala Boracza - powrót w tą samą stronę.

Schronisko na Hali Boraczej - wciąż takie samo od lat....

Jeden z widoków...

Widok w stronę Żabnicy

Jeszcze nie wiem, dokąd prowadzi ta dróżka, ale...ja tam wrócę niebawem :)

W tym kierunku można dojść na Halę Lipowską

Ta ogromna chmura groźnie wyglądała..., a w tym domku można kupić bundz i oscypek...pycha :)

Młynarz | 22:10 czwartek, 24 maja 2007 | linkuj Zawsze możesz dojeżdżać do pracy na rowerku :)
magicola
| 22:03 czwartek, 24 maja 2007 | linkuj Jak wstaję rano, to widzę z okna Skrzyczne, a na jego tle wieżą kościelną....oj ciężko wytrzymać w pracy przy pięknej pogodzie, bo w głowie tylko rowerek :)
Mlynarz
| 21:56 czwartek, 24 maja 2007 | linkuj Oj śliczne te Twoje tereny! Pewnie, jak wstajesz rano to od razu ciągnie Cię na rower, by pojeździć po tych wspaniałych miejscach :)

pozdrawiam!
DARIUSZ79 | 21:11 poniedziałek, 21 maja 2007 | linkuj Aż miło popatrzeć na te krajobrazy. Pozdrowionka. Milego pedalowania.
magicola
| 23:35 niedziela, 20 maja 2007 | linkuj Mają taką funkcję - stosuje to, by kojarzyć kiedy co było robione, gdyż pamięć czasem zawodzi ;).
blase
| 23:23 niedziela, 20 maja 2007 | linkuj A propos fotek to chodziło mi o ten znacznik czasu - po prostu kojarzy mi się z analogiem. Widać cyfrówki też mają takie czerwone datowniki.
magicola
| 23:15 niedziela, 20 maja 2007 | linkuj No własnie....tu mam problem... Mam od niedawna cyfrówkę sony DSC-P100 i nie mogę go właściwie ustawić. Ciągle wychodzą mi zamglone zdjęcia na zewnątrz...mimo, że stosuję różne alternatywy... Wiem, że nie są one dobrej jakości i muszę to poprawić...
blase
| 21:19 niedziela, 20 maja 2007 | linkuj Ten zjazd na 4 nieźle wygląda, to szuterek tak?
U nas pogoda za to dała się we znaki upałem i dużą wilgotnością. Z czoła lało się strumieniami...
Ola czy Ty robisz fotki analogowym aparatem i skanujesz?
magicola
| 19:20 niedziela, 20 maja 2007 | linkuj Dziękuję za porady, wciąż poznaję stronkę :). Pogoda dziś nie sprzyjała, ale może coś ucieszy Twoje oko...
| 17:41 niedziela, 20 maja 2007 | linkuj Hej,
spokojnie możesz tutaj odpisywać, dzięki śledzeniu komentarzy widać kiedy jest odpowiedz ;)
Ok, to czekamy na resztę fotek
blase
| 17:35 niedziela, 20 maja 2007 | linkuj Oj rzeczywiście to schronisko nie wygląda jak schronisko, tylko...nie wiadomo co.
Coś tych widoków nam jednak zabrakło tutaj ;p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa hodyp