avatar Ten blog rowerowy prowadzi magicola z miasteczka ŻYWIEC. Mam przejechane 17100.52 kilometrów w tym 123.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Nie mam rowerów...

Wykres roczny blog rowerowy magicola.bikestats.pl

Po przymusowej tygodniowej

Niedziela, 13 maja 2007 · dodano: 13.05.2007 | Komentarze 7

Po przymusowej tygodniowej przerwie nareszcie....wspaniały dzień!!! Trasa górzysta i bardzo wymagająca, ale to w tym jest cały urok. Piękne widoki i jazda bocznymi drogami całkowicie zrelaksowały. Oby tak częściej :)
Trzebinia - Juszczyna - Bystra - Cięcina Dolna - Węg. Górka (wzdłuż Soły) - Milówka - Kamesznica - Przełęcz Koniakowska - Prz. Ochodzita - Pochodzita - Laliki - Krutaki - Tarliczne - Kiczora - Przełęcz Kotelnica - Nieledwia - Milówka... - Prz. "U Poloka" - Sopotnia M. - Sopotnia W. (remiza) - Jeleśnia - Pewel M. - Świnna

Przełęcz Koniakowska...a w dolince Kamesznica

Droga do nieba.... :):)

Przełęcz Kotelnica....a w dole Milówka

Łoj Kroćpoku...Kroćpoku...

Ach te Beskidy....lek dla duszy :D

kosma100 | 22:26 wtorek, 15 maja 2007 | linkuj Druga fotka... byłam tam - jechałam szlakiem gdzieś w okolicy koniakowa chyba... tak mi się wydaję ;)
Fajnie, że będą zdjęcia ;)
| 22:26 wtorek, 15 maja 2007 | linkuj Muszę trochę dalsze wycieczki robić :D
Takie widoki! Nawet na zdjęciach zapierają dech w piersiach.
Na żywo to już musi być pełna ekstaza :D
blase
| 21:44 wtorek, 15 maja 2007 | linkuj Proszę jaka natychmiastowa reakcja Magicznej Oli!
Brawo! :D

Piękne górki
Mlynarz
| 21:37 wtorek, 15 maja 2007 | linkuj O jak pięknie! :)

Blase dobrze wiesz, że w ostatnią noc myślałem inaczej - nawet nie potrafiłem skomentować swojej własnej wycieczki haha
blase
| 21:22 wtorek, 15 maja 2007 | linkuj Młynarz no przecież jest fotka tylko się jakoś źle wstawiła, więc podaję ja
foteczka
| 18:08 poniedziałek, 14 maja 2007 | linkuj Olu, Olu magiczna :D
Zapodaj jakieś foteczki ze swoich pięknych stron :)
Gratuluję świetnej wycieczki!

pozdrawiam!
De5troy3r
| 21:35 niedziela, 13 maja 2007 | linkuj Ahhh te przymusowe przerwy :)...tylko wybijają człowieka z rytmu ^^

Tak swoją dorgą to w Świnnej mieszka moja ciotka, więc troche znam tamtejsze tereny ^^

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa dluja