avatar Ten blog rowerowy prowadzi magicola z miasteczka ŻYWIEC. Mam przejechane 17100.52 kilometrów w tym 123.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 18.89 km/h i się wcale nie chwalę.

Nie mam rowerów...

Wykres roczny blog rowerowy magicola.bikestats.pl

Pierwszy w tym roku wyjazd ponad

Niedziela, 15 kwietnia 2007 · dodano: 15.04.2007 | Komentarze 0

Pierwszy w tym roku wyjazd ponad 100km...forma taka jak należy. Zjazd po słowackiej stronie bardzo zimny, ale co się dziwić, kiedy na Pilsku i Babiej Górze wciąż dużo śniegu. Widok na białe Tatry wspaniały...są na "wyciągnięcie ręki". Zjazd z głównej drogi na Zakamenne - Nowot - Przełęcz Ulsolska - to nowa dla mnie trasa, ale już ją lubię, bo tak spokojnie, słoneczko i cały czas lekko pod górkę. Po polskiej stronie duża zmiana....wiatr nasilający się z każdym kilometrem, ale powrót bez problemów. Wyjazd zaliczony do udanych w 100%!!!
Jeleśnia - Krzyżowa - Korbielów - Przełęcz Glinne - Oravska Polhora - Rabca - Żubrohlava - Namestowo - Lokca - Zakamenne - Nowot - Przełęcz Ulsolska - Ujsoły - Rajcza - Milówka - Węg. Górka - Cięcina Dolna - Bystra - Trzebinia - Sporysz